Через селище пустять швидкісні потяги: переїзд оснастять шлагбаумом

4

Секретар селищної ради Олександр Ковтач стверджує, що проїзд машинам з однієї на іншу половину села взагалі хотіли закрити.

“Неодноразово були листи про перекриття і закриття переїзду з однієї на іншу половину селища. Життєдіяльність населеного пункту, якщо допустити це, буде зламана.

 Я їм від селищної ради писав листи щодо неможливості подібних дій, оскільки в південній частині селища знаходяться такі соціальні об’єкти, як стаціонарне відділення лікарні, швидка медична допомога, Коцюбинський ліцей, управління житлово-комунального господарства, пожежна частина, відділення міліції, заклади релігійних громад, кладовище тощо.

У північній частині розташовані: школа № 18, поліклінічне відділення лікарні, дитячі садочки, будинок культури, музична школа, ощадбанк, пошта, відділення зв’язку, підприємства промисловості, об’єкти торгівлі, аптеки, ательє, перукарні…”

Лист щодо погодження закриття переїзду до селищної ради востаннє надійшов у березні цього року.

Але закривати переїзд не будуть, натомість планують підсилити заходи безпеки.

Про причини додаткового врегулювання перехрестя редакції розповідає начальник залізничної станції „Біличі” Станіслав Назарець.

“Будуть ставити там шлагбаум регулювальник буде. Селищна рада тут ніяким чином не вирішувала. Збиралась наша комісія на початку року. Досліджувалась економічна доцільність утримання такого переїзду. Два місяці тому було прийняте рішення. Це обумовлено тим, що будуть їздити швидкісні потяги. Швидкість буде 140 – 160 кілометрів на годину. Перекривати рух тут ніхто не збирався.”

Ще рік тому про розгляд питання щодо обладнання залізничного переїзду шлагбаумом говорив відповідальний за залізничний переїзд Ігор Тремасов, який обіцяв, що 2011 року шлагбаум таки буде.

У зв’язку з тим, що швидкість потягів зросте і вже були аварійні випадки під час перетину переїзду автотранспорту та переходу пішоходами колій, батьків, особливо тих, чиї діти відвідують школу й перетинають залізничну колію щодня, просять бути максимально уважними й супроводжувати по можливості дітей до навчального закладу. 

Працівники залізниці радять користуватися виключно пішохідним мостом, оскільки решта переходів, як вони раніше повідомляли, є несанкціонованими й не можуть гарантувати безпечний перехід залізничного полотна.

Наприкінці минулого року селищний голова Вадим Садовський повідомив, що невдовзі побудують підземний перехід.

4 коментарі

  1. Олег 14 Вересня 2011 at 22:08

    Уже, Вадик прямо разогнался и “построил”. Это же не себе в карман…

    Трепаться, правда костноязычно и с множеством междометий он любит.

  2. Олександр 15 Вересня 2011 at 07:29

    Депутати нашої сільради+облради+натиснути на депутатів верховної ЗРАДИ -ось вам вирішення проблеми! Тільки підземний перехід як в Ірпені врятує наших односельців від швидкісних потягів! Тільки перехід! Бо на той мост взимку не кожний пенсіонер вилізе. Але сподівань – нуль. Коли вже наші горе-депутати на чолі з Садовським не можуть вгамувати апетити “МастерЕнерго” (чи як там йменується наш монополіст по дурнуватому опаленню),то про підземний перехід не варто і не заїкатися! Ото так навибирали депутатів,у яких очі горять лише при дерибані лісової землі…

  3. Инна с ул.Шевченко 19 Вересня 2011 at 13:23

    Садовский?Строить что-то?Смешно.Человек привык только дерибанить то,что ему не пренадлежит. Земельку вокруг поселка – это да,это деньги в карман! Какой подземный переход?! Ч то он с него поимеет?!

  4. Серж, Понамарьова 22 Вересня 2011 at 00:49

    МастерЕнерго – протектується Садовським. Члени його родини отримають там “зарплатню”. Там за обліковим списком “працюючих” чимало мертвих душ.

    Якого біса він буде його позбуватись? Ви що, нічого не знаєте?

Залишити відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539